بزرگ مرد فرداهایم

<no title>

1390/3/23 15:37
نویسنده : مامی ندا
83 بازدید
اشتراک گذاری

""" تولدم"""

 

شکلک های ِ هلن

                                                                             

خداوندا چگونه سپاس گویمت که در چنین روزی مرا لایق دانستی تا وجود داشته باشم، نفس بکشم، عاشق شوم و ماااااااااااااااادر شوم... وتمامی داده هایت را شکر گویم ٬نمی گویم نداده چون تابه حال چیزی را از من دریغ نکرده ای .

فقط و فقط سپاس گذارم. امروز من ۲۴ ساله شدم وخرسندم که از گزند روزگار در امانم گذاشتی

Rainbow divider

از پدر و مادرم .....نور چشمانم.....هیچ چیز نمی توانم بگویم که در قبال شما ارزش دار باشد..شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن..فقط میگویم.....یااااااااااااا رب سایه پر مهرشان را از سرم کم نکن

 

Rainbow divider

ممنونم از تو همسرم عزیز تر از جانم که همیشه بهترینها را برایم خواسته ایشکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن و آرامش را برای زندگانی یمان به وجود آوردی....باوجود تو به خودم میبالم .شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن

Rainbow divider

ودر آخر عشقم،نفسم،زندگیم،ذره ذره وجودم با وجود تو ازخدا دگر چه خواهم .....تو که با هر مامان گفتنت اوج می گیرم شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن  وبا هر لبخندت به عمرم افزون می کنی.

خدایا توانم ده تا بتوانم آنچه در رویایم هست برای شایانم برآورده کنم

                                  دوستتان دارم و سپاس گذارم..........

شکلک های ِ هلن

 

http://www.universalscraps.comسلام دوستای گلم ...از این همه لطف و مهربونیتون ممنونم

برا تولدم تدارک خاصی نداشتم فقط خونواده خودم و محسن رو واسه شام دعوت کردم...

دیروز فقط مشغول تمیز کاری و جمع و جور کردن خونه بودم ...اون بماندکه من ازیه طرف تمیز می کردم شایان از طرف دیگه نهایت همکاری رو باهام داشت.http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/hallcandysmile.gif....مرسی مامان

امروز که از خواب بیدار شدم صدای بارون می یومداُتاقـکـــِ شکلکــُ تصـآویـر ِهلــــنخیلی تعجب کردم آخه اصلا هوای دیشب ابری یا بارونی نبود شکلکـــْـ هایِ هلــن...یه جورایی عصبی شدم......محسن ماشین رو برده بود نمایندگی برا سرویس،بارون هم شدید بود،یه لیست خرید هم دست من....چهههههه شود

منم که یه خیابون پایین تر با ماشینم میرم.......(امان از تنبلی)...زنگ زدم به دوستم و به اتفاق هم با ماشینش رفتیم خریدام رو انجام دادم......وااااااااای تو بارون خیلی چسبیدشکلک های ِ هلن

http://www.universalscraps.comبعدازخریدمشغول درست کردن شام شدمشکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن ..رای اکثریت فست فودی بود منم تدارک لازانیا شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن،سالاد ماکارونی شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن ،سالاد الویه ،ساندویچ چیز برگرشکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن رو دیدم....

شب خوبی بود ....خیلی خوش گذشت همشون منو با کادوهاشونhttp://www.universalscraps.com شرمنده کردن..شکلک های ِ هلن..دست گلشون درد نکنه..........

http://love-story-e.mihanblog.com/post/266

در ادامه:ایده جونم http://www.universalscraps.comهر سال تولدامون تو هم تو جمعمون بودی ...امشب واقعا جات خالی بود .ولی امید وارم که هر جا باشی موفقیت هم کنارت باشه .....زودی بیا دلم برات خیلی تنگیده.

 

    در ادامه مطلب چند تا عکس ببینید              

شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن

           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)