بزرگ مرد فرداهایم

سفر مشهد از زبان شایان

1389/10/18 13:01
نویسنده : مامی ندا
153 بازدید
اشتراک گذاری
      

 یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو

 

من دیده اومدمــــــــــــــــا  إإإإإإإ مده ندُفته بودَم    ببَشخید اَده نَدُفتم     دَفته بودم

 مشهدجاتون  خالی اِنگده خوش دُذَشت  تُلی تارا تَردم  اَفَل زیارت تَردَم ، بَهدِش نماز

 

خوندم  وَختی نماز می خوندما همه نیدام میتَردن و ماشاالله میدُفتن   مامانی مَم

 

  تُلی ذوق میتَرد دیده بیرون رفتم تُلی ام چرخیدم  اما همش بَخَله داییم بودمــــــــا

 

یه بار که داییم گذاشتم زمین تندیدوییدم با سر رفتم تو شیشه مامانم اینام 

 

بهم خندیدن اما من اینجوری بودم  مامانیمَم برام قاقالی لی خریددیده

 

مَهّنَم اینجوریا شدمYah راستی مامانیم واسمیه عالمه جی جی خرید منم تُلی ذوق تَردم

 

  عکسم انداختما بهدن بهتون نشون میدم   انگده پسر خوبی بودم

 

همش با بهار(دختر خالم) بازی میتَردم  یه بارم داشتیم توپ باسی میتردیم

 

 

 من اینجوریا تَردَم  نیدونم چرا بهار اینجوریا شد ودَفت مهنم اینجوریا شودم

 

 

 شعر میخوندم ومیدُفتم دست دست با دوشی حرف میزدم و میدُفتم الَو الَوتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

تازه  یه بار داییم  لالا تَرده بود منم خواستم زوتی بیدار شه منو ببره بیرون شیرمو ریختم سرش

 

 

نیدونم چرا اون ینجوریاشد  مهنم اینجوریا شدم  همه بهمون خندیدن  بهضی

 

وختا هم بد اخلاخ ایشدمگِرده میتردم  جیخ میزدم مامانمم اینجوریا میشد

 

 

 خو خسته ایشدم اََه بد اخلاخ اما من دیده قول دادم پسره خوبیباشم

 

خو دیده من برم اخه مامانیم دهوام میتُنه  تندی بیان پیشم ا منتظرما بدویینا

 

 

یه عالــــــــــــــــــــــــــــــمه دوستـــــــــــــــــــــــــون دارمــــــــــــــــــــــ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)